Moonchild
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  RegistrerenRegistreren  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  InloggenInloggen  

 

 Uitleg

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ferculis
Admin
Ferculis


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 13-10-13
Leeftijd : 24

Character sheet
Partner: Hmm...
Geslacht: Male
Leeftijd: 32

Uitleg        Empty
BerichtOnderwerp: Uitleg    Uitleg        Emptyma okt 14, 2013 11:10 pm


Moonchild


M O O N C H I L D S

Voor ik begin met hoe het er in de school aan toe gaat, wil ik jullie eerst even uitleggen wat Moonchilds zijn. Moonchilds zijn gebeten en vervolgens veranderde mensen, gewone mensen zoals jij en ik. Een verandering voltrekt zich in drie dagen. Eenmaal veranderd zijn je ogen feller gekleurd, je hoektanden enigzins gegroeid, en je zintuigen zijn scherper. Je hebt liever geen fel licht in het begin, je moet er aan wennen omdat je ogen veel lichtgevoeliger zijn. Ook ben je sneller, wendbaarder, ziet beter, ruikt beter, en proeft beter... Maar van je oude leven herinner je je niets, enkel je voornaam en je leeftijd. En dat is waar je leven op deze speciale school begint.

V E R A N D E R K A M E R

Waar je begint is de veranderkamer. Hier lig je drie dagen op een zacht bed, je krijgt eten van de docenten en als je geluk hebt krijg je bezoek van enkele andere Moonchilds, misschien zelfs degene die jou gebeten heeft. Het is niet verplicht om hier te beginnen met je karakter, je mag hem of haar ook als oudere in de school plaatsen, maar het is natuurlijk wel leuk om te doen. Misschien kun je wel iemand vinden die degene wil zijn, die je personage gebeten heeft, maar dit is aan jezelf.

A F D E L I N G E N

Nadat je karakter uit de veranderkamer komt, wordt deze ondergebracht in een afdeling; Felidae of Strigidae. Dit doen Sacha en ik aan de hand van je karakterkaart. Hestia is het hoofd van Felidae, Ferculis van Strigidae. Wanneer je besluit om je karakter als oudere in de school te plaatsen, krijg je van ons te horen in welke afdeling je zit, en kun je daar gewoon beginnen. Je slaapt in slaapzalen, deze zijn onderverdeeld is jongens en meisjes.

L E S S E N

Af en toe worden er lessen gegeven door de docenten, het is niet verplicht om hieraan mee te doen. Heel af en toe zijn er verplichte lessen, maar deze zullen van te voren worden aangekondigd door Sacha en mij.

L E E F T I J D

De leeftijd van de leerlingen en veranderde mensen loopt niet door na de verandering. Ze blijven dus zo oud als ze zijn, en zullen uiterlijk dus ook niet veranderen, leeftijdsgewijs.

THANKS TO LOUIS AT ATF!

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Uitleg
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Moonchild :: Bulletin Board :: Where it all started-
Ga naar: